torsdag, juni 18, 2009

Kan det bli mer naket i True Blood?

Det skrivs allt mer i svensk media om True Blood, som visas på HBO i USA. Andra säsongen började i veckan och jag hoppas att det bara är en tidsfråga innan den visas på svensk tv också. Aftonbladet avslöjar idag att den andra säsongen kommer att innehålla mer naket än vad den första gjorde. Och jag undrar nästan om det är möjligt. Inte så att jag störs av det på något sätt, men True Blood är väl redan typ sex, bråk, rasism, lite mer sex och "övernaturliga" varelser. Det är definitivt inte den tajtaste serie jag följt men den har något som ändå håller mig kvar.

Konstigt nog är jag inget fan av huvudrollerna; puttinuttiga Sookie och vampyren Bill. Men biroller som Tara, Lafayette och Arlene gör serien trivsammare. Kolla själva!


1 kommentar:

Anonym sa...

Om du eftersträvar TV serier med naket innehåll är t ex Rome
ett bra alternativ. :)

PellesReality