söndag, juni 28, 2009

Värmeslag!

Det är bara så varmt! Jag vet jag vet; "man får inte klaga på värmen bla bla bla", men allvarligt. Det går ju inte att göra något. Jag tog en promenad till Ica med en liten omväg för att få röra på mig lite och höll på att bli en våt fläck!

När jag kom hem gick jag raka vägen in i sovrummet och drog ut ett av alla mina trasiga par jeans, hämtade en sax och klippte sen bara av dem i samma höjd som de redan var sönderslitna över baksidan av låret. Och oj vad korta de blev! Typ i samma längd som de som Sookie i True Blood alltid tassar omkring i. Inte i närheten lika vackert på mig, men vem bryr sig. Det fläktar om benen iaf.

2 kommentarer:

Frida M sa...

man måste vara vid vattnet! stan går helt bort sånna här dagar!

Sara sa...

Ja onekligen är det så. Jag får helt enkelt traska ner till älven imorgon på dagen kanske. Synd bara att jag blir så rastlös och känner mig så grymt onyttig av att bara sitta/ligga/läsa osv. Jag vill hela tiden ha något på gång.

Kanske därför man har semester? För att varva ner, inte för att göra en massa saker? Slog mig i samma stund jag skrev det faktiskt...