tisdag, juni 23, 2009

Stress är en bra start på semestern

Ytterligare en natt med lite dålig sömn. Fast den här gången vet jag vad det beror på. Jag har blivit väckt sådär tre miljarder gånger. Men, men, jag försöker ta det med ett förstående leende.

Vaknade iaf till slut med ryggvärk så första tio minuterna spenderades på spikmattan. Det funkar verkligen, ryggen blir mycket piggare! Nu har jag en hel cocktail av saker som måste göras och jag blir alldeles stressad. Vad är det för sätt, första riktiga semesterdagen?

Jag måste skriva klart en jobbansökan, svara på ett par viktiga mejl, göra klart en ekonomisk redovisning som blivit liggande och så måste jag verkligen verkligen städa. Dammet är enormt och jag skäms bara att vara här inne. Nu gäller det bara att fundera ut vart jag ska börja. Jag borde såklart börja med ansökan, men jag får ingen ro att skriva om allt annat är kaos och tusen saker hänger över mig. What to do? Jag behöver en assistent.

Inga kommentarer: