söndag, augusti 03, 2008

Oväntat besök

En överraskning dök upp idag också. När jag var på väg på middagen ikväll ringde lillebror den yngre och sa att han kommit till stan och stannar till lördag fm. Bara sådär. Han gillar att överraska, men han vet lika väl att jag faktiskt inte uppskattar överraskningar alldeles tokmycket. Visst, det är väldigt kul att han kom, men det ställer all planering jag hade helt tokigt till. Tex har jag ju redan besök, och det blir ju lite knepigt. Sen hade jag nästan helt planerat in min födelsedag; Mattias och jag skulle fara iväg över dagen, äta mysig middag osv, men det blir kanske lite konstigt med lillebror med. Så, ja. Jag vet inte om det är schysst att bara dyka upp sådär, men det är såklart kul att han vill komma. Lite omkullkastat blir det, jag får inte bestämma själv över min ångestdag och så hinner jag inte pusta lite mellan besöken. Jag skulle behövt en kväll med lite glo-in-i-väggen. Men, det blir nog bra bara jag får sova lite.

Inga kommentarer: