söndag, augusti 17, 2008

Skinny pig


Alltså allvarligt, har ni sett nåt sötare? Skinny marsvin, som en liten mini-hund/gris. Nu tror jag inte den skulle bli så långvarig här i catlady-town, men erkänn att den var söt?

Idag har jag verkligen inte fått något gjort. Jag vaknade för tidigt av att jag var hungrig, har ätit stekt potatis och gröna ärtor (verkligen en väl balanserad kost idag) och sen mer eller mindre slappat i sängen resten av dagen. Jag hade ju ett hopp om att kunna somna om, men det gick inget vidare. Så jag lär väl bli trött inatt. Men det är sista natten på helgpasset så jag ser ju ljuset i tunneln, så att säga. Det brukar hjälpa att tänka så när tröttheten smyger sig på framåt småtimmarna.

I övrigt är jag lite låg idag. Blev lite bättre av att spela WoW med Joakim en stund, fick lite social input av att höra nåns röst kanske. I övrigt har telefonen varit nästan skrämmande tyst.

Nä, om man skulle klä sig före jobbet kanske? Det brukar uppskattas...

1 kommentar:

Unknown sa...

oj söööta lilla fula sak, (syftar på marsvinet alltså) nästan som en väldigt liten gris fast inte ändå :)