onsdag, augusti 20, 2008

Att googla

Jag fortsätter min hjärndöda dag med att dela med mig av några av alla de "Besök genererade av sökmotorer"-sökningar som statistikgrejen ger mig mellan varven. Folk söker verkligen de skummaste grejer ibland.

"stilnoct hallucinationer" (se där, fler än jag...)
"sara naken" (eh nej, inte på bloggen så ofta)
"vem mördade ricardo" (ingen aning faktiskt, har inte följt det)
"dubbelmoral" (säkert en hel del)
"köksfontän" (vad är det???)
"blodtrycksfall flygresa" (tack)
"porr sara" (nej inte det heller)
"vad tänker kvinnor på" (vet inte)
"bensin i dieselbil" (yep, done that)
"nattarbete cancer" (ja säkert, det tycks orsaka allt)
"porr av döda" (wtf???)
"gusten stand up" (haha, ja det vore kanske nåt)
"vista frågar hela tiden om tillåtelse" (go linux!)
"hur hamnar pengarna hos sara och camilla?" (eh?)
"norrländskt slagsmål" (skiljer sig det?)

Ja, kanske det bara roar mig, men jag tycker det är lite skoj. Det finns hur mycket som helst att ösa ur, jag lovar.

3 kommentarer:

Mikkan sa...

Schysst att jag inte är ensam om att roa mig med det där! :)

Mina resultat är inte på långa vägar lika kul dock..

Bloggerskan sa...

Nä, sådär kul grejer har inte jag... Bara sånt som

"på håret karlstad"
"Närkingar" (det vet vi ju hur dom är, eller hur!)
"prostituerade i pattaya"
"arboga oskyldig" (knappast va?)
"bonuspappan skyldig" (Ja, det är ju en idé)
"särskilt meriterande lektorat"
"fånga kräftor"
"pontus gårdinger flickvän" (har jag någonson skrivit om honom?)

Mikkan sa...

Mina är ännu tråkigare. Topplistan ser ut såhär:
"bröllopsetikett"
"claes decker"
"mikaela robsahm"
"tokfeminist"
"bolibompa"
"fröst"
"gör ett eget rum"

men sen.... *trumroll*:

"afrikanska hårsalonger i stockholm"

Whattahell?!