måndag, augusti 25, 2008

På väg hem med kramp

Sitter på x2000 med ett ganska hackigt mobilt nät. Stundtals till och med långsammare än det på stadsbiblioteket (som var spännande segt!). Jag har varit uppe sedan halv sju, vilket inte är min normala favorittid på dygnet, men jag får säga att jag känner mig oförskämt pigg, detta trots att vi spelade WoW lite för sent igår kväll. Får se hur det blir senare på resan. Vore ju inte fel om jag somnade, jag ska ju ut och jobba ikväll.

Börjar få lite ångest över en text jag borde ha producerat förra veckan, men som måste bli klar denna. Jag krampar grymt just nu och måste hitta ett läge där jag kan lägga ifrån mig prestationsångesten. Jag tror fortfarande att det ska lösa sig, jag har ju en del utkast klara. Tog dessutom på mig på mötet går att skriva en artikel till oktober i ett ämne som är lite snårigt. Men jag har ett par veckor att läsa in mig lite.

Inga kommentarer: