torsdag, augusti 28, 2008

Att flytta med historia

Den här veckan har verkligen gått rekordfort, känns det som. Det är redan torsdag! Känns som inget har blivit gjort. Men, ja jag har ju jobbat. Idag är jag dock ledig och ska försöka få lite gjort. Jag ska först och främst träffa Anna på stan för lunch, ett erbjudande jag bara inte kunde stå över. Det var länge sen och är alltid trevligt. Jag ska också försöka komma ihåg att posta ett brev till min Mia-vän som jag skrev under min resa i helgen. Det var ännu längre sedan jag fick gjort något sådant och nu måste jag skynda mig att posta det innan jag ångrar mig. Jag hade ganska mycket snigelbrev-kontakter innan, men det har som fallit bort. Egentligen är det en trivsam sak och det är nåt speciellt med att hitta ett tjockt handskrivet brev i brevlådan. Sen att jag släpar runt kartongvis med gamla såna brev varje gång jag flyttar är en annan sak...det får jag leva med. Jag kan inte göra mig av med dem. Det är lite som att bära runt på min och mina vänners biografier, och det är ett angenämt problem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja! Ja! Brev. Typ det bästa som finns. Särskilt när de kommer från dig. Jag har kvar dina också :-) Kram