torsdag, augusti 07, 2008

Semstern slut snart

Torsdag och min egentliga sista semesterdag. Nu har jag lagt semesterdagarna så att den sista infaller precis före min schemalagda var sjätte lediga vecka, så nästa pass är inte förrän nästa fredag. Men, är det skralt med folk så kan jag i praktiken bli inringd från imorgon. Vore ganska skönt om det inte blev så, så att jag fick en lugn nästa vecka att göra ifatt lite saker som inte blivit avklarade än.

Jag har haft en lugn morgon iaf. Lillasyster är hos en kompis sedan igår kväll, Mattias for till jobbet imorse och lillebror sov tills dess att jag jag väckte honom för 20 minuter sedan. Så jag har haft det lite stillsamt, kunnat läsa ikapp nyheter osv. Ganska skönt.

Idag finns inga klara planer, men det dyker säkert upp en massa saker som ska göras. Det verkar dock inte vara badväder men kanske att vi kan turista oss lite på nåt annat vis.

Inga kommentarer: