tisdag, augusti 26, 2008

Sara goes zombie

Med tanke på att jag hade varit vaken lite mer än ett dygn i sträck när jag kom i morse, så kanske det inte var så konstigt att jag var lite vimmelkantig. Jag kände mig verkligen så då, men natten gick annars oväntat bra. Visst var jag knäcktrött vid 4-tiden, men det funkade. Arvid bakade kakor och tryckte i mig (ok, jag var inte helt ofrivillig kanske) tills jag mådde illa och då somnar man ju inte direkt... Innan dess gick zombie-filmen 28 dagar senare och den somnar man inte till heller. Jag kunde se majoriteten av den iaf och den var lika bra som jag mindes den. Vill minnas att jag gillade uppföljaren 28 veckor senare nästan mer, men jag vet inte säkert.

Det känns ganska rörligt på jobbet igen. Trots att vi har en plats tom nu. Inatt hade jag hela tiden någon uppe och vandrade. Nätterna går fortare när det händer lite förvisso och bara det inte är alla på en gång är jag glad.

En natt till nu, sen några lediga nätter.

Inga kommentarer: