söndag, augusti 31, 2008

Dagen efter

Det blev en trevlig, inte så blöt kväll igår och jag är nöjd. Kom hem med bussen vid 2-tiden så det blev inte heller så fasligt sent. Fast jag undrar hur det gick för Anna att börja jobbet kl 7 imorse... Själv tänker jag ta det lugnt ett tag till, kanske ta en promenad i och för sig, för solen ser ut att skina in genom persiennerna. Gårdagens hällregn var ju inte så promenadinbjudande direkt. Får se om jag är så pigg i benen att jag ids gå till Fanny i eftermiddag och hämta bilen. Det skulle vara lite hurtigt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gick bara bra det. Man skall inte skämma bort kroppen med mer än två timmars sömn! Nej, allvarligt talat så talar allt för en timmes hårdsovande på rasten. Annars lever jag nog inte i kväll. Sorry förresten för att du fick kattadamma igår til ingen som helst nytta. Jag har ju fan ingen koll alls på mig själv ibland....

Sara sa...

Det var väl absolut inga problem, det är inte som att jag far illa av att ha kattdammad lägenhet =) Men du får allt skynda dig att besöka mig innan dammet gror tillbaka igen...