fredag, juli 25, 2008

The day after

Ok, en lite mindre taggig Sara är tillbaka idag. Jag provade verkligen allt igår, och vid något tillfälle frågade Mattias om vi inte skulle ringa sjukvården då min huvudvärk nästan gav mig en släng av hysteri. Men till sist lättade den lite, strax före midnatt. Idag känns den lite som ett minne, men jag kan inte säga att jag direkt har huvudvärk. Jag hoppas att det fortsätter så nu, det var ingen kul dag igår. Så märklig huvudvärk, det blev som vare sig bättre eller sämre i ljus vs mörker, tyst vs ljudligt, den bara satt som en taggig tiara på skallen.

Nog om det. Idag har jag promenerat ner på stan i syfte att finna lite sommarkläder. Ingen överraskning att det enda jag har med mig hem är tre par strumpor, några skruvmejslar och textillim. Det kan bli en spännande sommar-outfit!

Inga kommentarer: