onsdag, juli 09, 2008

Jourhavande kompis

Förra veckan var det Fanny, igår var det Anna som gick crazy av socialt behov på sin semester. Så det var ju bara att ställa upp och följa med till Bishop och svälja lite öl. Mattias hängde på och sen tillkom även en Fredrik-kompis till Anna. Det var väldigt trevligt. Jag försökte dock passa både plånbok och huvud från för mycket öl, så jag var väl inte riktigt i gasen på samma sätt som de andra, och kanske lät inte efterfest lika på för mig heller, men jag deltog trots allt. Jag var ju inte så trött när bishop stängde med mitt omvända dygn, så det var helt okej. Kom på att det nog kan ha varit min första efterfestupplevelse på kanske tio år. Vet inte om det är en dålig sak eller inte, oftast brukar det bli lite segt. Men det var ganska trevligt. En massa musikdiskussioner blev det, framför allt mellan herrarna kanske. Och lite fildelningsdebatt.

Frågan är om jag ska invänta att Ulrika blir uttråkad också och behöver öl-sällskap. Jag gissar att det inte händer, men om så får vi hoppas att hon håller sig till helgen då jag i vart fall har någon dag ledig som det ser ut.

Inga kommentarer: