onsdag, juli 02, 2008

Brist på idéer

Jag är så trött och seg! Vad är det frågan om? Och ute regnar det, skönt på ett sätt men lite svårare då att aktivera lillasyster. Och det måste jag ju, innan hon blir less på det här. Vi pratade om att se Narnia på bio nån kväll, så det ska vi väl göra. Men dagtid...? Känns trist att gå ner på stan om det kommer en skur och Mattias har bilen så vi kan inte fara utanför stan heller. Ja, får väl se vad hon har för idéer.

Jag funderar också fortfarande över min tragiska balkong och hur jag ska få den lite trivsam. Just nu är det bara hönsnätet då och så två fällstolar som finns där. Jag kanske borde försöka bygga en hylla och ett bord? Och plantera ut lite örter och andra växter som inte är tagetes-trist.

Har totalt glömt bort det här med sommarpratande i år också. Jag har inte ens kollat vilka det är i år så det får jag ta tag i och se till att ladda ner de jag har missat till podden kanske. Hm, halvtrist dag, halvtrist blogg. Jaja.

Inga kommentarer: