tisdag, juli 22, 2008

Bilder på ett busfrö

Jo, jag satt ju igår och grejade lite med bilder i datorn. De blir lite för stora att publicera i raw-format så de behövs skalas ner lite. Måste bara visa världens sötaste lilla tjej med en vilja som heter duga. Yrvädret är lillebrors stora barn, Lea som är drygt 2,5 år nu.





Hon är verkligen lik lillebror Thomas när han var liten. Om jag får grepp om scannern igen så ska jag visa. Samma superlockiga, kritvita hår som står som en aura kring huvudet.



Hon är världens finaste, jag önskar verkligen att jag fanns närmare alla mina syskonbarn ibland. De börjar bli ganska många nu. Sju stycken. Hälften av oss sex syskon har inga barn än, så fortsätter vi i samma anda lär det bli en bra skara kusiner till slut.

1 kommentar:

Anonym sa...

My gaaad! Inte bara lik Thomas du! Väldigt lik både dig och Bea också, och Tobias för den delen. Otroligt söt!! Vill ha. Tror jag snor henne. Eller nej... Hon vill nog vara med sin mamma och pappa. Annars hade jag nog ta mig sjuttan gjort det :)