torsdag, januari 26, 2012

"Warp speed ahead, Mr Spock!"

Mina sex nätter är klara. Även om jag känner mig totalt manglad så är jag på bättre humör idag. Säkert delvis för en grej som fick en lösning imorse. Men så har även M varit här efter jobbet och tantlurat med mig en stund, ätit middag och lyssnat på lite tröttgnäll. Så nu är det full fart framåt.

Eller ja, full fart vet jag väl inte. I ärlighetens namn tittar jag ut på det kaos som brukade vara vår lägenhet och suckar högt över all röra av packlådor, sopsäckar och saker som inte fått sin flyttlåda än. Det är så mycket kvar men jag tror vi ska fixa det. Idag har jag dock bara idats tömma två köksskåp. Jag kommer sätta fart imorgon istället. Ikväll ömmar kroppen av tröttma så jag tänker nog ge den lite soffhäng framför tv:n.

Inga kommentarer: