fredag, januari 06, 2012

Spelkväll ftw!

Och imorgon, när jag väl fått göra helg, då är det dags för spelkväll igen. Vi blir ett litet gäng som ska ses här hos mig i stan och spela brädspel och, antagligen, svulla i godis och snacks. Årets första spelkväll, ser fram emot det mycket!

Jag tror att det kommer att dyka upp ett par nya spel imorgon. Och jag tänkte nog investera i ett eller ett par nya också, bara jag får lite koll på hur det blir med dubbla hyror etc här framöver. Är sugen på att köpa Popkult och Bezzerwizzer framför allt, men även ett mindre filmspel jag såg nånstans (Lagerhouse?) finns på önskelistan.

2 kommentarer:

Iréne JB sa...

Spelkväll, så härligt. J är i Mjölby på fest, så tjejerna och jag är ensamma. Blir antagligen filmmys senare.

Sara sa...

Hoppas ni hade en trevlig kväll!