söndag, januari 08, 2012

Kan man få hangover av för mycket chips?

Idag är jag trött och väldigt seg i kroppen. Trots att jag sov cirkus tio timmar inatt. Kroppen känns öm och jag vill mest bara krypa ner i soffan under en filt och se film med trevligt sällskap.

M är kvar och jag har inte bestämt mig för om jag ska följa med hem till huset. Det blir så kort visit då jag måste följa med tillbaka till stan imorgon bitti igen, men samtidigt så saknar jag mina fyrbenta surtanter en massa. Det vore lyx att få sova en natt omringad av både M och dem. Knappt något helar mig bättre än en spinnande, varm katt. Och jag behöver fylla på mitt kärlekskonto, känns det som.

Imorgon har vi möte med nattgruppen på jobbet. Vi ska då få se vårt nya schemaförslag. Jag hoppas att det är något bättre balanserat än det jag har nu samt att jag inte är schemalagd vid månadsskiftet så jag slipper söka semester för att kunna flytta. Vi får väl se.

Inga kommentarer: