söndag, januari 15, 2012

Golden Globes!

In another note.... Inatt är det Golden Globe Awards! Och jag behöver i sanning ett gott skratt så just nu har jag engagerat M i mina förberedelser för att hitta en bra site* alt proxy (det sista är mer hans område) som kan ge mig galan live via nätet inatt eftersom vi inte har fler än 4 (5?) kanaler på landet, och då Tv11 inte är en av dem. Jag ser så mycket fram emot Gervais elakheter, även om jag inte tror att han kommer att vinna i pressen i år heller. Han kommer liksom inte vara lagom rolig eller lagom elak. Antingen kommer de tycka att han fortfarande är "too nasty" (hans egna ord) eller att han har gett vika för kritiken och blivit tråksnäll. Det är i vart fall vad jag tror. Galans utfall i övrigt? Jag har faktiskt inte sett tillräckligt än för att kunna ge några tips på vinnare, även om jag kan gissa utifrån andras omdömen och lite erfarenhet.

Ricky Gervais besökte f.ö en del talkshows i veckan, här är en bit av hans besök hos Ellen:



*Jag hittade en lista här, men jag vet inte om alla dessa tillåter att man sitter utanför USA:s gränser, NBC gör det t.ex. inte alltid, varför jag alltså också söker lite efter en proxy för att liksom låtsas att jag gör det.

Inga kommentarer: