onsdag, januari 25, 2012

Det är bäst att låta monstret sova...

Fem av sex jobbnätter är avklarade, jag ser faktiskt fram emot att den sista också ska vara klar nu. Jag är lite sliten. Mest kanske för att det är svårt att sova när det är så mycket som borde göras. Dessutom ringer telefonen och nya grejer uppstår hela tiden. Nån siffra hade försvunnit från det nya elavtalet så jag fick kliva upp och fixa fram det efter lunch idag. Halvt sovande bokade jag dessutom visst in en tid på tandläkarhögskolan på tisdag utan att reagera på att det är dan-före-dan i hela stressmomentet. Men nu har jag bokat in det (och avbokat en gång tidigare) så nu kör jag på det.

Men det vore skönt om alla frågor, planeringar och annat viktigt kunde vänta bara ett drygt dygn till så att jag hinner bli människa igen och ha ork att vara det organisatoriska monster jag kan vara. Flytten kommer att flyta på bra, allt kommer att hinnas med och allt kommer att vara packat. Bara jag får vakna. Och sluta vara grinig/hängig/whatever I am.

Inga kommentarer: