lördag, januari 07, 2012

Finns det en bra tidpunkt för bilhaveri?


Ja det här med bilen gjorde mig inte direkt lycklig, det kommer i helt galet fel tid (gör det inte alltid det?). Med den kommande flytten så är ekonomin hyfsat ansträngd ändå. Speciellt eftersom jag fortfarande inte vet om det blir 0, 1 eller 2 dubbla hyror. 

Jag har en planerad verkstadstid till veckan för att ordna till de där fjäderbenen innan besiktningen och det fanns med i beräkningen för att fixa kommande månaderna, den här grejen gör inte det alls. Och jag måste fixa det först innan jag kan lämna in det för det andra, annars tar jag mig inte dit. Så jäkla stört.

Jag ska dock inte rage:a mer över det idag. Nu ska jag städa badrummet och äta middag med minifamiljen innan bästa vännerna kommer över på spel- och svullarkväll. Ser fram emot det så tokigt mycket!


Inga kommentarer: