fredag, januari 13, 2012

Nu är det helg! (jodå)

Bilen är lagad och jag blev inte riktigt så ruinerad som jag hade fasat eftersom det 'nya felet' som uppstod i veckan inte längre verkade existera. Troligen var det bara nån ispropp eller så. Skönt att det kan vara åt det hållet ibland. Så nu går bilen som den ska vilket känns bra. Ett problem mindre i min lilla värld.

Jag har också vakat av för den här veckan och kan se fram emot lite ledighet nu. Det känns bra. Ska förska vända tillbaka dygnet och beta av alla 'to-do-listor' som för tillfället bara tycks bli längre och längre. Men först lite återhämtning. Just idag känner jag mig faktiskt ganska ångvältad, säkert delvis för att jag kan slappna av nu när jag vet att jag är ledig. Imorgon eftermiddag väntar dejt med bästa tjejerna på stan och sen ska jag ta en helg på landet, tror jag. Ligga länge i skumbad och gosa katt och man tills jag känner mig lite påfylld med energi igen. Det blir bra det.

Inga kommentarer: