torsdag, januari 19, 2012

Att vara bra nog

Lite trist att lämna huset nu på morgonen och veta att jag antagligen inte kommer ut igen förrän om en vecka. Tre uttråkade svansdjur demonstrerade orkeslöst när de förstod att vi båda skulle fara, men mest tror jag de demonstrerade mot vädret. En titt ut genom luckan och så vände de. Till och med mellankatten som annars är ute i de mesta väder.

Men, idag börjar allvaret igen så det var bara att masa sig upp och iväg. Egentligen borde jag väl farit in redan igår så jag slapp stiga upp så tidigt som sju idag när jag ska börja jobba, men men. I eftermiddag ska jag dessutom en extra sväng till jobbet då det är dags för medarbetarsamtal. Vet inte vad jag har för förväntningar men det är som alltid lite intressant att summera året och se vad som finns framåt på nåt vis. Och även om jag faktiskt tycker att jag gör ett bra jobb så finns alltid ett litet uns av oro för att andra inte ska hålla med. Den känslan tror jag aldrig jag blir kvitt.

Inga kommentarer: