torsdag, juli 26, 2012

Torsdag

Trött idag med. Var på jobbet en timme före schemat så att kollegan fick sovmorgon och jag gick hem nästan en halvtimme senare än utsatt tid. Men det är mycket just nu och allt har inte hunnits göras under min semester så jag ligger lite efter. Men jag hoppas det ska lösa sig det med. Idag fick jag dessutom vara lite sträng och besvärlig, något som kommer med jobbet ibland när det krisar, men som inte känns så kul alltid. Jag har ju varit på andra sidan och vet hur det är. Klurade faktiskt länge efter att jag lämnat jobbet på om jag inte skulle kunna lösa det på nåt annat sätt ändå, men jag tror inte det dessvärre. Så är det ibland.

Ikväll blir det inget mer avancerat än några tv-serieavsnitt på datorn, tror jag. Även om det är fint väder så orkar jag bara inte ge mig ut och börja rensa land och rabatter. Det får bli till helgen.

Inga kommentarer: