tisdag, juli 10, 2012

Semesterdag 11

Vi trodde att regnet skulle komma sisådär ett par minuter efter att vi lagt ner målandet igår kväll. Men det gjorde inte det. Idag, däremot, regnar det. Just nu är det dock uppehåll men det ser inte ut att vara så värst länge. Och det blåser och ser allmänt trist ut ute.

Och jag är just nu i nån blandad form av rastlöshet, slöhet, hunger allmän lojhet. Hungern ska vi dock mota i grind alldeles snart i form av sen lunch. Sen vet jag inte riktigt vad som får sitt. Kanske jag fastnar i soffan framför nåt halvspännande. Ev far jag in till stan och hänger lite med min hard-working lil'sis ikväll. Det var ett tag sen, känns det som. Jag har också ett lite lockande bokpaket att hämta ut på posten i stan. Kunde ju vara passande nu när det ska regna ett par dagar.

Men det kanske ska vara åtminstone några oplanerade, nästan tråkiga dagar på semestern också, tänker jag?

Inga kommentarer: