måndag, juli 30, 2012

"Nog är det bättre men inte är det bra"

Som jag skrev förra veckan så tog det drygt 1,5 år att komma över musikalavsnittet i Grey's Anatomy. Jag kom dock över det och har sedan förra veckan sett 16 avsnitt (hur är det möjligt?). Tur det är en serie jag kan göra annat till samtidigt. För superduperbra är den faktiskt inte, jag blir lätt less på de stundtals gnälliga karaktärerna och på det faktum att allt ska vara så väldigt dramatiskt hela tiden. Är det nån av de där läkarna som själv inte varit nära döden åtminstone en gång och som tvingats opereras på av sina kollegor?

Anyway, nu har jag just sett "What if"-avsnittet som var nästan lika störtlöjligt som musikalavsnittet. Som nån slags high school-variant av serien. Där duktiga tjejen har rosa ylletröjor. Huga. Vad ville de säga med det avsnittet? Nej, ska jag lyckas ta mig igenom resten av säsongen får jag glömma det där avsnittet och se svagt hoppfullt framåt.

Inga kommentarer: