söndag, juli 29, 2012

Huvudvärk from hell

Jag fick nån form av panikmigränattack igår. Sådär märkligt aggressiv. Jag fick faktiskt lite småpanik där en stund men M lovade att jag inte skulle dö ("inte just nu iallafall") och höll mig i handen när jag låg i sängen och försökte hålla mig från att kräkas, tills det värsta hade gett med sig. Men en liten stund var jag faktiskt nästan övertygad om jag höll på att lämna in.
Idag har jag också haft lite huvudvärk, men inte alls i närheten av samma nivå. Jag kom just också på att jag missat att dricka te idag. Så det är nog mer sådan huvudvärk. I kombination med att jag har glasögon istället för linser och de är det lite sämre styrka i. Men jag fick äntligen fart igår och beställde nya linser som jag hoppas ska komma tidigt i veckan. Sen nån dag får jag väl vara duktig och gå och prova ut nya glasögon också. Det vore lite på tiden det också...

Inga kommentarer: