fredag, juli 06, 2012

Varmt!

När andra semesterveckan närmar sig sitt slut verkar det som att högsommarvärmen äntligen kommit till våra trakter! Nästan sådär att jag snart börjar klaga, men försöker att inte göra det... För mycket värme är dock inte alls min grej. Det hindrar ändå inte rastlösheten att gro; igår storstädade jag halva huset och idag var det M:s bil som fick sig en omgång. Invändigt iaf, resten får biltvätten ta.

Nu ska vi snart till stan och hämta upp lite olika försändelser. Dels färgen som lillstugan ska målas med och dels ett klädpaket till mig. Jag har för första gången, efter en del åskådande, hakat på den växande trenden (?) att handla kläder på nätet. När jag inte hittade byxor jag ville ha på stan började jag kika runt lite och hittade ev några bra. Återstår att se hur de passar på också. Har dubbelkollat returreglerna och måste säga att de förenklats en väldig massa sedan jag sist var med och handlade kläder på nätet (när jag fortfarande bodde hemma, tror jag). Så passar det inte verkar det smidigt att byta/lämna igen. Men håll en tumme för att det passar!

Inga kommentarer: