onsdag, juli 25, 2012

Tillbaka

Idag är jag ledig efter att ha mjukstartat med två arbetsdagar efter semestern. Det är märkligt hur jag varje år nästan glömmer att jag haft semester sekunderna efter att jag kommit in på arbetsplatsen. I och för sig känns det inte riktigt som på förra platsen; jag är inte lika säker på alla uppgifter än och är ganska  nervös stundvis över att jag är ensam ordinarie på serviceenheten ända till slutet av augusti. Den stora prövningen väntar antagligen nästa vecka då assistenttimmarna ska vara färdigräknade och klara för att rapporteras till försäkringskassan. Mycket papper blir det och mycket ska dubbelkollas och måste bli rätt och jag har bara hunnit göra det en enda gång tidigare. Men jag är ju inte ensam och har dessutom snälla och hjälpsamma enhetschefer på plats så det ska nog gå vägen det med.

Men det känns bra att vara tillbaka på jobbet. Det ska bli spännande att se vad som sker i höst. Jag hoppas få jobba ännu lite mer, helst heltid och det ser inte helt olovande ut.

Inga kommentarer: