lördag, juli 14, 2012

Lördag!

Jag tog förvisso inte de nya träningsbyxorna men jag begav mig i vart fall ut på en snabb promenad nu på förmiddagen. Oerhört skönt att få röra på sig lite och bli trött och svettig. Perfekt väder var det också, solen sken bakom molnen, det blåste lite lagom svalkande och regnet höll sig borta, trots löfte (?) om regn idag.

Nu när lil'sis stigit upp är planen att ta sig an klädkammaren som för närvarande inte går att ta ett enda steg in i. Det blev lite så att allt som inte fick plats nån annanstans fick bo där 'så länge' när vi flyttade in. Jag tror att det mesta är lådor som ska ner till förrådet, men det är på tiden att vi går igenom det och strukturerar upp både klädkammare och förråd lite. Det låter väl som en bra lördagssysselsättning?

Ikväll ska lil'sis iväg på nåt spelgrejs och jag ska väl se om bästa hälften kanske börjat sakna mig något...

Inga kommentarer: