måndag, juli 02, 2012

Börjar så smått undra...

...hur många gånger jag rannsakat Umeås alla skoaffärer och kammat noll? Nu har jag ändå, till största del iaf, gett upp det där med att hitta snygg och bekväma sommarskor och nästan enbart riktat in mig på ett par nya sneakers. Det finns inte. Och ändå har vi en triljon butiker.

Jo, jag hittade ett par snyggsneakers på rea, men min storlek fanns inte kvar. Verkar dessutom omöjligt att hitta dem på nätet.

Och vad är det med alla skinnskor? Kan vi göra skor i något annat material?
*morr*

1 kommentar:

Iréne JB sa...

Är inget bra på skor. Går i mina favoriter, Keen. Minns inte vad modellen heter, de är inne på 4:e sommaren tror jag. Sååå sköna, men inte så fina längre. Nästa år blir det nog ett par nya om de jag har inte håller. Eller så köper jag på rea i höst.