måndag, oktober 04, 2010

Ljudnerderi

Dessutom kunde jag hämta ut min nya fina bluetooth-handsfree till mobilen tidigare idag. Egentligen inte gjord för min telefon, men efter att ha läst på typ tusen (såklart, det är ju jag) forum så har jag förstått att det ska vara den bästa och att den i stort sett ska fungera fullt ut tillsammans med min Desire. Nu ligger den på laddning men jag har testat lurarna iaf och det var absolut bra ljud i dem. Äntligen lite basljud i musiken!

Jag tror att man skulle kunna byta just själva lurarna för ännu lite bättre bas, men det lilla jag hörde nu är jag helt klart nöjd med. Hoppas nu bara att själva bt-grejen fungerar som den ska. Då kan jag äntligen bläddra igen utan att behöva dra upp och ner telefonen ur fickan.

Om vädret tillåter blir det en lång promenad hem från universitetet imorgon!

Inga kommentarer: