onsdag, oktober 13, 2010

Duktig student (idag iaf)

Idag har jag banne mig varit duktig! Jag hade examination (även om det inte riktigt var så strikt som det låter) i statistikprogrammet SPSS i fyra timmar på förmiddagen och det gick förvånansvärt bra. Eller ja, det gick vägen. Vi hade även eftermiddagen avsatt för det så med det måttet får jag väl säga att det inte gick supertrögt i vart fall. Jag blev klar vid elva.

Sen har jag även hunnit finslipa lite på det uppsats-PM som ska in nu i eftermiddag. Och jag har tom lämnat in det, med flera timmar kvar till deadline. Duktigt indeed. Sen var det väl inte en text som jag gärna släppte ifrån mig. Själva grejen med det är att det är någon form av utkast inför uppsatsen och ett utkast ska ju inte vara klart, men det känns ändå lite skumt att lämna in något som såg ut som det gjorde. Men ja, det är gjort och jag kunde inte presterat bättre som det är så jag får vara nöjd över det. Får väl se vad som sägs på seminariet den 19:e.

Inga kommentarer: