tisdag, oktober 05, 2010

Att blåsa bort

Lunchade med S idag igen. Det är både en riktigt bra och en lite sämre vana, tror jag. Bra för att det är väldigt trevlig och kul, sämre för att vi inte alltid äter så nyttigt och för att det blir lite mindre tid för pluggandet. Det sista tror jag då ändå att jag tar igen. Och idag bröt vi faktiskt den lite onyttiga trenden och åt lunch på Göteborg. Sen for vi hem till mig och drack kaffe/te och pratade skräp.

Och jag använde mina nya lurar för första gången idag. Jag tog en promenad i höstvinden från skolan ner till stan. Trodde förvisso att jag skulle blåsa av svingen, men hade jag gjort det hade det varit med bra ljud i öronen för fy bubblan vad nöjd jag är med dem! Nu ska jag bara komma över nojjan att hela tiden kolla så att det inte mot alla odds låter ut från telefonen samtidigt (vad är det för ticks egentligen?).

Inga kommentarer: