söndag, oktober 10, 2010

Önskemål från den bortskämda

Slö it is. Sitter och väntar hem M från Stockholm. Egentligen skulle jag hämta honom vid flyget om en kvart men för att jag skulle våga ta mer än ett glas vin igår ordnade snäll-Anna så att hennes man snäll-Uffe hämtar honom istället. Så nu känner jag mig lite bortskämd.

Nu blev det nog kanske bara tre glas ändå igår och jag känner absolut inte av det idag, men jag är lite nojjig vad gäller att köra dagen efter. Jag vill gärna vara säker. Så det känns bra att kunna stå över.

Jag skulle gissa att det blivit en del party de här två kvällarna som M varit iväg så jag vet inte i vilket skick han är idag. Men har jag tur är han pigg och alert och med på min önskan att gå på bio och se Ryan Reynolds instängd i en låda under marken i en och en halv timme ikväll. (I efterlängtade Buried som hade premiär i fredags.)

Inga kommentarer: