tisdag, oktober 12, 2010

Plugg de luxe

Det är mycket i skolan just nu och precis som förra omgången jag studerade reagerar jag genom att i det närmaste bli apatisk när saker börjar hopa sig. Inte så väldigt effektiv metod, kan tyckas. I helgen fick jag tex inte gjort ens i närheten av den mängd som jag borde ha. Dum-Sara.

Just nu sitter jag på universitetet där jag suttit sedan halv nio i morse och jobbat på mitt uppsats-PM som ska in imorgon eftermiddag. Utöver det har jag tre examinerande moment de närmaste dagarna; en imorgon (SPSS), en på fredag (forskningsetik) och en på tisdag (kvalitativ metodik). Utöver det har vi alltså dragit igång uppsatsmomentet och förväntas lämna in ett PM som ska beskriva det ämne och upplägg jag valt, vilket sedan (om jag förstått det rätt) ska opponeras på under ett seminarie (just den biten förstår jag inte riktigt varför, men jaja).

Inga kommentarer: