torsdag, oktober 28, 2010

Trollhåret får hänga kvar över helgen

Arghn! Lyckan var stor över att jag lyckats finna en (av mig*) 'godkänd' frisör som dessutom hade ett helt okej pris. Men så när jag väl masat mig upp tidigt idag för att gå dit ringde de och sa att hon blivit sjuk. Trist för henne såklart, men inte heller jätteskojigt för undertecknad. Nästa möjliga tid inträffar på måndag morgon och då bör jag väl egentligen sitta med det sista inför ett större PM som ska lämnas in kl 12 den dagen. (Ett PM jag för övrigt har rätt dålig styrning på för tillfället.)

Törs jag sikta på att jag är färdig och nöjd med PM:et måndag morgon? Hm...jag skulle inte sätta pengar på det.

*En kräsenhet som sitter i sedan min korthåriga tid då det verkligen gällde att välja rätt frisör för att inte komma hem med nåt uppsprayat tantburr. Med min nuvarande frisyr borde det däremot inte spela så väldigt stor roll, eller?

Inga kommentarer: