torsdag, oktober 28, 2010

Filmexplosion plötsligt

Men! Jag brukar som oftast gnälla över att det inte går upp så mycket intressant film här i Umeå, men det kan jag ju tydligen inte göra längre. Förra veckan gick det tre intressanta filmer, varav vi såg den ena (Somewhere). Och det tycktes tur för den verkar redan slutat gå (efter en vecka?). Kvar är Himlen är oskyldigt blå samt The Social Network (som dock ingen verkar sugen att se med mig).

Men efter en koll inför helgen ser jag att både Scott Pilgrim vs The World samt Woody Allens You Will Meet a Tall Dark Stranger (den är det väl också bara jag som vill se, gissar jag?) tillkommer.

Så, vad prioriterar man att se på bio? Beror på sällskapet kanske, men Scott Pilgrim... är nog överst och Himlen... sist. Nån som känner sig lite manad?

7 kommentarer:

Unknown sa...

Jomen jag vill se den med dig! Trodde bara att du hade tusen andra i kö som du skulle se den med....:-(

Unknown sa...

Alltså The social...

Sara sa...

Men HALLÅ!? Du har väl alltid vip-plats i kön?
Vi bara måste ses snart, oavsett vad vi gör eller ser. Det har varit lite väl lång tid sen sist nu. Abstinens.

Unknown sa...

Jag veeet! Det skulle ju bli så lätt nu när du pluggar dagtid och jag jobbar dito. Men så blir det såhär!

Sara sa...

Ja, vad var det som hände? Vart tog vi vägen?

Zeroc sa...

Jag gillade scott pilgrim filmen =)

Sara sa...

Zeroc: Jag ser det! Kul, jag måste verkligen se den!