måndag, oktober 18, 2010

Trött men klokare (?)

Nu har jag bestämt mig för att jag inte kan komma längre med min del inför redovisning av grupparbetet i idé- och ideologianalys vi har imorgon. Dessutom har jag skummat igenom alla uppsats-PM inför grupphandledningen imorgon och kommit fram till att jag inte har så mycket att säga om just det som jag ansvarar för att "opponera" på. Göra och sen lämna*, det är nya devisen.

Jag är übertrött efter helgen och framför allt hemresan inatt men har allt hållt mig vaken hela dagen. M & lillasyster lagar middag i köket (och bråkar om vilken musik som ska ackompanjera det hela, just nu verkar M/Pixies vinna). Jag funderar på om jag ska gå in och trängas lite och sno ihop en äppelkaka jag blev sugen på, eller om jag bara ska slöa här i mitt hörn och kanske ladda över mobilbilderna från i helgen. Hm...

*ett av många goda råd jag fått av bästaste vännen i helgen

Inga kommentarer: