tisdag, oktober 12, 2010

Och så lite Stockholm mitt i allt

Mitt i det här ska jag fara iväg till Stockholm till helgen och ha möte med valberedningen. Då vore det väl oerhört smidigt om jag kunde tänka mig att flyga dit och hem, men se då tycks det som att ångesten hopar sig alltför mycket. Jag bara kan inte förmå mig att beställa flygbiljetter. Jag vill inte flyga ensam även om M gör sitt bästa att övertyga mig om att det skulle gå (jag har ju gjort det förut). Så det ser ut som att det blir att åka tåg direkt efter examinationen på fredag eftermiddag och sen samma sak hem på kvällen eller natten på söndag.

Jag hade tänkt stanna till måndag morgon för att hinna umgås med Miss J lite längre under söndagen, men jag gissar att kommer behöva ha måndagen till det grupparbete som ska redovisas under tisdagen.

Inga kommentarer: