fredag, oktober 08, 2010

Arla organisatör

Tidig morgon. Dessutom sen kväll igår. Ingen bra kombo. M åker till Stockholm över helgen så jag har just lämnat av honom på flyget. Dimmig, mörk och kall morgon och jag är ganska nöjd med att det inte är jag som ska flyga. Inte så att jag tror att det är någon fara, mer så att jag vet hur nojig jag skulle vara. Jag är tillräckligt nojig över att han ska flyga.

Märkligt hur jag blir mer involverad när han ska åka iväg än tvärtom. Han skjutsar såklart mig när jag åker också, men när han åker är jag som en levande checklista. På eget bevåg, bör tilläggas. Nu hade han iofs också lite strul med bankkortet så jag fick hjälpa till där. Dessutom har jag varit i Sthlm tusen gånger och har bra koll på transporter, smarta saker att tänka på, bra ställen osv. Och så kommer ett kontrollfreak ganska väl till pass som organisatör sådana här gånger. Sådetså.

Inga kommentarer: