onsdag, mars 31, 2010

Segtanten behöver tantlura!

Blä, jag har en dålig dag idag. Inte minst på hälsofronten. Inte så att jag är sjuk men jag är sjukt seg. Åkte till gymmet och först en dryg halvtimme på crosstrainern. Och det tog emot. Mer än det brukar. Och inte hjälpte den sega musiken på den inbygda musikkanalen till heller. Därefter en halvtimme i gymmet med fortsatt seg kropp. Märkligt seg. Inte att tänka på att pressa särskilt mycket, det kändes så tydligt att det var stopp idag. Men en timmes träning är väl ok trots allt.

Väl hemma åt jag en slarvig lunch (precis som frukosten var) och kunde sen dessvärre inte motstå den undangömda godisburken som är tänkt att svullas med i helgen.

Dålig dag helt enkelt. Och massor med saker som jag borde göra. Just nu skriver jag mail i raketfart samtidigt som jag plitar ner formuleringar till en text så snart de kommer upp, blandat med lite sporadiskt plockande i den röra som uppstått här hemma.

Blä-dag! Jag behöver nån som klappar mig på huvudet och låter mig sova en stund innan nattpasset ikväll.

Inga kommentarer: