lördag, mars 13, 2010

Saturday night!

Nu har jag dock bestämt mig för att lägga ner det ideella arbetet för idag och hjälpa M att baka pizza. Sen blir det soffhäng för hela slanten. Jag vet inte om det finns nåt intressant på tv att bänka sig framför, men om inte annat finns det gott om intressant film jag/vi inte sett.

Kattorna är lite uttråkade och ägnar tiden åt att antingen småbråka lite med varandra, putta ner saker från bord eller att gå fram och tillbaka på tangenbordet när det är som mest olämpligt att de gör just det. Jag försökte få ut dem i det fina vädret, men efter två minuter krafsade det ihärdigt på dörren (ungefär som om det vore 30 minusgrader ute, vilket alls inte var fallet). Jag gissar att de inte skulle ha något emot att flytta till varmare breddgrader. Sura närkingar.

Inga kommentarer: