lördag, mars 13, 2010

Mrs Sherlock

Det känns nästan lite skamligt att erkänna att den enda tiden jag spenderat utomhus denna väldigt vackra senvinterdag var när jag gick till och från bilen, här samt vid Ica i Bygdeå... Större delen av dagen har jag istället spenderat med att försöka hinna ikapp med arbetet med Fi:s medlemsregister. Och det alltid så mycket längre tid än jag tänker mig. Dessutom ska man gärna vara lite lagd åt Sherlock Holmes-hållet så att man kan klura ut vad folk menar i sina kryptiska, förkortade meddelanden eller vad de egentligen har skrivit för namn och adress på sina inbetalningskort. Inte alltid alldeles enkelt.

Men det brukar vara ett ganska intressant och kul jobb. Nu känns det dock inte så eftersom jag är så stressad av att jag ligger efter lite. Men nån gång ska jag väl komma ifatt?

Inga kommentarer: