fredag, mars 05, 2010

Entering mullvad-lifestyle igen

Nu har jag för första gången på evigheters evigheter lyckats vända dygnet alldeles rätt en längre stund. I och med semestern pgs Sthlms-mötet helgen som var har jag haft den långledighet som finns på grundschemat men som jag inte har eftersom jag jobbar mer än så. Och det är nästan, inte riktigt, som att jag känner mig lite förnyad på nåt vis. Jag är trött vid 23-24 och vaknar före 8 (därmed inte sagt att jag studsar upp direkt då...). Jag kan inte minnas när det var så sist. Normalt sätt är jag lite trött hela tiden.

Så det är med lite sorg i mitt nypigga hjärta som jag inser att det är slut med det nu. Ikväll är det dags igen och sen är det 7 nätter på 10 dagar som gäller. Jag ska definitivt passa på att lapa underbar vintersol idag innan jag lägger mig och ställer om min förvirrade kropp till "normalläge" igen.

Inga kommentarer: