lördag, mars 06, 2010

Dags att börja äta Ebixa kanske?

Minns ni den där grejen som pep om man visslade på den och som man kunde sätta på sin nyckelring för att hitta bortlagda nycklar? Jag skulle behöva en sån. Eller flera. En till bilnyckeln, en till jobbnyckeln och en till battledosan. Tre saker jag tycks ha svårt att hålla koll på.

Hade tänkt chilla en timme framför WoW före jobbet men så tycks jag ha lämnat battledosan i Ratan. Ytterligare en anledning till att jag behöver en mer avancerad mobil (då kan man göra mobilen till battledosa nämligen).

2 kommentarer:

soundofara sa...

dom hade en massa på statoil i arvidsjaur innan dom rensade bort allt rappel och blev en fräääsch franchise store med nya ägare och noll personlighet. Hursom, jag tejpade skiten på fjärrkontrollen men upptäckte att jag visslar oftare än jag tror. man blir bananas

Sara sa...

Hahaha, det kan jag tänka mig... :)