tisdag, mars 02, 2010

Tisdagsplanen

Idag känner jag mig ovanligt pigg. Somnade i soffan framför nån serie redan halv tio igår kväll. Har ett svagt minne av att M väckte mig nån gång under senkvällen och såg till att jag kom till sängen och fortsatte min komasömn där. Tydligen var jag i behov av 12 timmars sömn för nu känner jag mig betydligt piggare i kroppen igen.

Dagens uppgifter består dels av arbete med medlemsregistret igen men även en tur ner till stan för att lämna igen en klänning/tunika jag köpte med viss tvekan före helgen men som jag nu bestämt mig för att lämna igen. Jag måste också jaga rätt på en Barbie, något jag inte hunnit få till än. Så en promenad ner till stan står överst på listan efter att jag betalt räkningarna (februari tog slut lite för fort) samt läst ikapp lite nyheter.

Inga kommentarer: