tisdag, mars 02, 2010

Post långhelg

Borta bra men hemma bäst. Det har varit en väldigt trevlig helg, både under och efter mötestid. Alltid kul att träffa det glada gänget i valberedningen och alltid roligt att umgås med bästaste vännen Miss J.

Det hade visst varit inställda turer före den jag var inbokad på mellan Sundsvall och Umeå så det var väldigt mycket folk hela den resan. Trångt på bussen och jag hade turen att sitta vid fönstret bredvid en man som tydligen krävde mycket luft mellan knäna när han satt ner. Det var lite moddigt väglag, såg det ut som, så det blev en viss försening pga olyckor utmed vägen. Men jag var nöjd när jag kom fram hel bara en kvart efter utsatt tid och möttes av M.

När jag kom hem och satte nyckeln i dörren upptäckte jag att den var upplåst. Innanför låg en lapp på golvet som berättade att jag haft besök av Swoosh som spolat mina avlopp. Grejt, men vad hindrade dem från att låsa efter sig? Allt verkade dock som vanligt, inklusive lukten som fortfarande gör sig påmind en aning. Vi får se vad det blir av det där.

Inga kommentarer: