torsdag, mars 11, 2010

Imorgon är det fredag

Dagen efter och inte alls så mycket träningsvärk som jag räknat med. Men visst känner jag att jag har muskler som gått ur ide på blandade ställen. Och lite stel var jag på jobbet inatt, men samtidigt kände jag mig faktiskt lite piggare i kroppen. Men det kan ha varit inbillning.

Skjutsade hem en übertrött M i morse efter jobbet. Han har spenderat i stort sett tre dygn på sitt jobb. Och jag var inte svårövertalad för möjligheten att fara ut och sova omgärdad av kissekärlekarna. Så fort jag rörde halvvaket på mig nu i eftermiddag hördes ett "Brrrmau?" bakom min rygg. Där satt en spinnande Smilla och jag gissar att ljudet antingen betydde "Har du äntligen vaknat så vi kan gosa nu?" eller "Stig upp och ge mig fisk!". Jag hoppas på det första eftersom hon fick fisk till frukost. Just nu sitter hon och äter upp min frukost/yoghurttallrik. Det är kärlek det...

En natt kvar innan helg. Som jag längtar.

Inga kommentarer: