tisdag, mars 30, 2010

Färdigheter jag saknar; skaka rumpa

Lite seg idag. Men inget över det vanliga. Helgen sitter i ett tag. Träningspasset igår var tufft, tuffare än det i torsdags och jag tror inte att det bara berodde på att jag var trött. Ledaren var definitivt mer taggad än sist. Men kul var det, även om jag mot slutet funderade på om jag skulle kräkas eller dö samtidigt som kroppen fortsatte att göra alla rörelser hyfsat rätt trots att huvudet inte längre mindes ordningen.

"Ut med bröstet, spänn magen, skaka rumpa, höga knän, upp på tå, nu kör vi!" För en halvstel förvirrad person som jag kunde det lika gärna vara cirkus cirkör jag var på. Men det är som sagt skitkul och även om jag ville dö i slutet så är det en befriande känsla att bli så svettig och trött. Ny upptäckt, helt klart.

Inga kommentarer: